Tuesday, March 18, 2008

Čeká nás první výstava!

a uvidíme "Anču" s "Toníkem"



Konečně nám přišel Amorův průkaz původu. Kvůli nezodpovědnosti paní poradkyně chovu přišel asi o dva měsíce později a přišli jsme o možnost přihlásit se na několik akcí (např. Národní výstava v Ostravě), ale nakonec se nám i tak podaří vyzkoušet si aspoň jednou vystavování ve třídě štěňat. Den D bude 10.května, kdy se bude v Kroměříži konat speciální výstava hovawartů a kde se Amor ukáže ještě v nejmladší třídě. A to doslova o chlup, protože kdyby se výstava konala jen o den později, už by oficiálně mezi štěňata nepatřil.
Co nás těší úplně stejně jako očekávaná výstava je, že pravděpodobně uvidíme Amorovy sourozence Andalusiu a Antonia, neboli Anču a Toníka. Jsme zvědaví jak moc se změnili a jestli budou s Amorem řádit stejně jako když byli ještě spolu v Krnově. A kdo ví, třeba se setkáme i s některými dalšími sourozenci.
Sice nevím, jestli se Amor z obou skutečností těší stejně jako já, netuším, jestli mi rozuměl, když jsem mu to všechno říkala, ale jsem si jistá, že v tu chvíli jsem na něj nějaké to nadšení přenesla, protože radostně skákal společně se mnou a vesele štěkal.
Držte nám tedy palce!

No comments:

Post a Comment