Sunday, March 23, 2008

Amor jede do Budapešti

první výstava ještě o něco dřív

Bylo to jako blesk z čistého nebe. Včera mi mamka dala vědět o výstavě, která se bude 19.4. konat v Budapešti a o které jsou prý k dispozici propozice v němčině. První odkaz mě zavedl na stránku maďarského HW klubu. Byla jsem mírně bezradná, protože maďarsky neumím, ale jeden německy psaný plakát se tam přecejen našel a tak jsem se dostala k telefonnímu číslu administrátorky webu, paní Kerekes, která nejenže mluví perfektně německy, ale i mi velice pomohla. Ještě ten večer jsem jí poslala naskenovaný rodokmen a základní údaje. Do půl hodiny jsme byli přihlášení, ráno mi ještě přišel potvrzovací mail od organizátorky výstavy a odpoledne jsem rezervovala pokoj v hotelu, který mi doporučila paní Kerekes. Budeme bydlet naproti parku, ve kterém se bude vystavovat.
Ještě že máme internet:)
V tom super rychlém rozhodování jet do Budapešti mě podpořila Nóra, panička Amorova tatínka Forresta, se kterou jsem už nějakou dobu v kontaktu. Jsem ráda, že mi nabídla pomoc a že máme někoho, na koho se budeme moct v Budapešti obrátit v případě potíží. Bohužel Amor neuvidí svého taťku Forresta, protože ten na výstavu nejede. A samozřejmě jsem ráda, že se především mamka rozhodla vyrazit do Budapešti.
Tak se nám to pěkně rozjelo:) A kdo by ještě před pár dny řekl, že naše první vystava bude v zahraničí?

No comments:

Post a Comment