Monday, February 16, 2009

Výcvikový den Kuřim

V sobotu na Valentýna jsme se zúčastnili výcvikového dne v Kuřimi a bylo to jednoduše super:) Takže v prvé řadě děkujeme organizátorům Aleně a Eriku Celým (snad jsme na nikoho nezapomněli) a také všem, kdo se nám při výcviku věnovali a to byli Mirka Marcišinová, Mirek Valentin a pan Luděk Novák.

Den jsme začali poslušností, která mně a Amorovi šla tak nějak průměrně až na zůstaň. Nechápu, co si to zas Amor vymyslel, poslední dobou odmítá zůstat byť jen na minutu. My prostě vždycky musíme mít něco, co nám ze dne na den přestane jít.

Dál jsme se věnovali nácviku na výstavy, kde Amora vedla převážně mamka. Amor měl šanci napravit si malinko reputaci a ukázat panu Novákovi, že na něj na výstavě vrčel jen z nějakého rozmaru. V sobotu naštěstí vše proběhlo dobře, Amor neměl problém ani s tím, když ho pan Novák kompletně "osahával". Tak snad se estráda z výstavy nebude opakovat, přecejen vystavuje už od třídy štěňat, tak s rozhodčími obecně by neměl mít problém.

Po cvičném vystavování přišla na řadu naše nejoblíbenější část - obrany. Amor obrany miluje a já jsem ráda, že se baví. Já jsem si dokonce zacvičila dvojnásobně, nečekaně jsem šla dvakrát i se skvělou fenkou jménem Aura Hali Gali, s ní to bylo úplné bájo, přecejen je jiná váhová kategorie než Amor.

Po obranách se šli Amor a Aura pořádně vyřádit. Váleli se ve sněhu, pasovali se (konečně má Amor kámošku, která taky tak evidentně zbožňuje pasování) a sliny jim lítaly až to bylo nechutné. Škoda jen, že nám Ebinka s páníky odjela tak brzo, určitě by si taky skvěle zařádila.

Poté, co se takhle zničili, přišel na řadu závod o nejrychlejší přivolání. Vážně jsem čekala, že se na to Amor po hrátkách s Aurou vyprdne, ale potěšil mě, on vážně vyběhl:D Každý měl nějaký svůj fígl na přivolání, nám byl ten náš hned jasný, Amor nereaguje na nic tak nadšeně jako na povel "PIŠKOTÉÉÉÉÉK!" A tak mě docela potěšil, když si vyběhal osmé místo z deseti, protože na jeho váhu a vzřáděnost to považuju za přijatelné:) A Aura byla borec, vyěhala si dokonce 4. místo!

Amor sice zase trochu kulhal, ale vždy jen na chvíli a především ve chvíli, kdy ode mě dostal vynadáno za neposlušnost:D Doma zalehnul a spal skoro až do večera, škoda jen, že jsme v té akčnosti nemohli pokračovat v neděli na cvičáku. Kvůli té jeho pajdavé nožce se musíme rozjet pomalu, takže chodíme na obrany, ale příští neděli snad už i na ten cvičák půjdeme.

2 comments:

  1. Zdravíme Amorka a sympatické paničky... ráda jsem Vás v sobotu poznala, Amorek je vážně krásný pesan! Manžel o něm doma pořád mluvil! Bryta prospala celou dvouhodinovou cestu autem do Hradce, ale doma zase řádila ve sněhu na zahradě, někdy ty psy nechápu :-) a jinak fajn stránky....

    ReplyDelete
  2. Ahoj Amorku:) Dakujem za vzkaz... ten vycvikovy den v Kurimi ti celkom zavidim, panicka ma tam chcela tiez dotrepat, ale akosi jej to nevyslo:D Tie videa su suprove, panicka mi hovori ze sa este mam co ucit... A vyhrazku hned splnila a zaslala prihlasku na LVT v Zbraslave, co organizuje HW pro sport:( Inak co sa tyka tej nozicky, tak sa panicka tesila... ale ja som zly:D, ked som sam - dviham nozicku, v spolocnosti - po starom:DD

    ReplyDelete