Friday, February 5, 2010

Rozdělení hovawartů podle barev

Oficiální? Neoficiální? Vysvětlí mi to někdo?

Na lednové výstavě v Olomouci byli hovíci poprvé posuzování odděleně podle barev, očividně se budou stejně posuzovat i na výstavě Duocacib v Brně. V Olomouci mě to překvapilo, ale řekla jsem si, že titul stejně dostane jen jeden pes ze třídy, protože nakonec se ti nejlepší budou stejně posuzovat společně. A ono ne. S novým rozdělením je možné, že například více psů ze stejné třídy získá CAC, jak mimo jiné dokazují i výsledky z Olomouce. Na stránkách hovawart klubu jsem nic o novém rozdělení nenašla, na stránkách ČMKU také ne a pokud vím, tak hovawart je i dle mezinárodního standardu FCI stále jedno plemeno. Aniž bych rozdělení podle barev kritzovala nebo schvalovala, nechápu. Kde má tedy todo oddělené posuzování a právo udělit více psům ve třídě stejný titul základ? Kdyby došlo na oficiální stížnost, čím se bude pořadatel výstavy bránit před FCI? Pokud mi někdo může poskytnout nějakou informaci, budu ráda.

2 comments:

  1. Gratulujeme moc Amorkovi k V2 res CAC na výstave v Brne:) Co sa toho vasho rozdelovania podla farieb an stranke Ceskeho hovawart klubu o tom pisali 21.1. http://www.hovawart.cz/klub/informace.php tak sa mozete kuknut  a precitat:))

    ReplyDelete
  2. Jano díky, tak přecejenom jsem špatně četla. A děkujeme za gratulaci!

    ReplyDelete