Sunday, March 8, 2009

Klubovka v Českých Budějovicích

Spravili jsme si chuť :)

V sobotu 7.3. jsme vyrazili do Českých Budějovic na klubovou výstavu. Vstávání o půl čtvrté ráno sice nebylo nic moc, ale co by člověk pro výstavu neudělal, že?

Někdo mi vyprávěl, že výstavy v Budějovicích jsou fajn, protože je to tak "hezké". Myslím, že celá naše výprava (Amor, mamka, Juro a já) jsme s tím souhlasili - pavilony jsou sice malinké, ale pořadatelé je nijak nepřecpali, kruhy byli velikánské a mezi nimi spoustu místa, nemuseli jsme se tlačit jako například v Olomouci.

Na této výstavě nastala jedna velká změna a to ta, že Amora podruhé v životě vystavovala mamka. Já jsem se této "funkce" raději vzdala, protože jsem se bála, že by ze mě mohl být Amor zase nervózní a pak by třeba zopakoval výstup z Brna. No a pak je tu také druhý důvod - v pátek v noci jsem se dozvěděla, že mi vyšel můj studijní plán na příští rok a v září odjíždím studovat do Španělska a je tedy určitě vhodné, aby si Amorek zvykal, že už akce nebude absolvovat se mnou.

Myslím, že výstava pro nás byla velmi úspěšná. Mamka ho bezvadně předvedla, Amor se choval výborně a dokonce i pan rozhodčí Kukla ocenil jejich vzájemnou souhru souslovím "výborně předveden". Až jsem dojetím skoro musela zamačkávat slzu, jak jim to spolu šlo. Amor si vysloužil známku Výborná, z čehož jsme patřičně jásali, nejenže šlo o klubovou výstavu, ale ve třídě byla také ohromná konkurence (12 psů). Umístění nám uteklo těsně, když v kruhu zůstalo 5 nejlepších, pan rozhodčí se dlouho rozmýšlel a nakonec poslal pryč Amora, protože má prý "trochu veselejší ocásek". Nicméně náš hlavní cíl - ověřit si, zda Amorova nevraživost z Brna byla jen náhodná - byl splněn, navíc jsme odešli s krásnou známkou. A potkali jsme spoustu nových milých lidí, stejně jako kamarády, například Brytu s páníky, které známe z výcvikového dne v Kuřimi. V naší fotogalerii mimo jiné uvidíte Brytušku a její sestřičku, jak si kouzelně hrají.

A protože jsem na to tentokrát nezapomněla, tady je posudek:

"16 měsíců, mohutná silná kostra správného formátu, dobrá hlava, pevný hřbet, správně položená záď, již prostorný hrudník, dobrý posun obou párů nohou s lehce sbíhavými patami, správná struktura srsti jakož i rozložení znaků,výborně předveden!"

Fotky z výstavy si můžete prohlédnout ve Fotogalerii a na video ze závěrečného běhání se můžete podívat tady.

4 comments:

  1. Amorku, gratulujeme ti ku krasnemu posudku:)

    ReplyDelete
  2. V takové konkurencii běhat, panečku a na  výbornou, všechna čest! Gratulujeme  k úspěchu a moc nás těší, že se na jihu líbilo i vám.   Já to říkám už dlouho, že Brno má "špatné vibrace" a Budějice naopak skvělé :)

    ReplyDelete