Tuesday, January 27, 2009

Pokrok na obranách

Malý, ale přece pokrok:)

Amor už se zdá být v pořádku, takže jsme dnes byli zase na obranách. On si to náležitě užil a já jsem byla ráda, že jsme si vyzkoušeli něco nového a to revír. Nedávno jsem přemýšlela o tom, jak se to budeme vlastně učit a tak jsem se dnes docela podivila, když jsem zjistila, že se ani nic moc učit nemusíme. Amora jsem odepla, s povelem "revír" vyslala k plentě, kde "přidřeplnul", vyštěkával figuranta a potom ho při úteku chytil za rukáv. Takhle to asi má vypadat, když máte dobrého figuranta:) Já už jsem tam stála víceméně jako solný sloup a jen chválila Amora, když si nesl kořist. A byla to moc pěkná podívaná.

Fotky sice nemáme, ale snad brzy nějaké budou.

1 comment:

  1. Ahojky,
    tak to je supr!! Vím, že , když se něco daří, tak je supr pocit. Mějte se a těšíme se na další novinky!!

    ReplyDelete